Blog

Service en geschiedenis van Telfort

08 februari 2014 / Algemeen / Door Anthonie

Terug in de tijd met Telfort. Telfort is in 1996 opgericht en er zijn vele verschillende ontwikkelingen geweest. In 200 verkoopt de Nederlandse Spoorwegen haar belang in Telfort aan British Telecom, nadat ze het in 1996 samen hadden opgericht. In 2002 heet Telfort O2. In 2004 koopt Boekhoorn een meerderheidsbelang in Telfort en in 2005 gaan ze nauwer samenwerken met KPN. In 2007 levert Telfort ook internet aan haar klanten. In 2009 en 2010 en tot heden voert Telfort verschillende verbetering door om de dienstverlening naar haar klanten nog beter te maken. 

Telfort is vooral bekend als de voordelige telecom en media aanbieder. Niet alleen met mobiele telefonie en internet, maar ook met het televisiesignaal en verschillende alles-in-1 pakketten. De klanten van Telfort bevinden zich in zowel de zakelijke als de particulier markt.

Helderheid & een duidelijke service

Naast betrouwbaarheid (Telfort is een onderdeel van KPN en gebruikt dus dat Netwerk) is helderheid ook belangrijk bij Telfort. Iedere dag wordt er gekeken hoe de service nog beter en ook nog betaalbaarder kan. Zonder enige vorm van poespas en gewoon waar voor je geld. Dat zijn kernwoorden van Telfort. Natuurlijk moet er ook een duidelijke manier van communiceren zijn richting haar klanten en dat gebeurt bij Telfort ook volop. Iedere klant is er een en iedere klant is belangrijk voor Telfort.